הצרכנים של היום משתוקקים לחוויה בלתי נשכחת. דיסני מבינה זאת, וזו הסיבה שהחברה הקדישה כל כך הרבה זמן ומשאבים להכשרת עובדיה. דיסני נוגעת באורחיה במקומות רבים, מתהליך הכרטוס ועד לסקר היציאה. חווית הלקוח נבנית מהיסוד מתוך כוונה. לדוגמה, דמיינו שאתם במסעדה ואתם רואים עובד מוציא משהו מהתיק ומשאיר אותו על שולחנכם כדי ליהנות לאחר הארוחה. אתה עשוי לתהות אם זו הייתה טעות או שזו הייתה מכוונת. ברוב המסעדות, זה ייחשב כשגיאה מכיוון שהם לא היו רוצים שלקוחות יחשבו שהם אוכלים אוכל מיושן שצריך להשלים עם חטיפים אישיים. בדיסני לעומת זאת, כל עובד יודע בדיוק מה הוא עושה ולמה, כי הם עברו הכשרה יסודית כיצד כל אינטראקציה מתפתחת לקראת הרגשה שאתה במקום המאושר שלך כשאתה מבקר באתר הנופש שלהם, היכן שזה לא יהיה!
מה זה אומר להיות ארגון שירות מעולה
"ארגון שירות נהדר" ממוקד לקוח, בעל אסטרטגיית שירות ברורה, מחויב למצוינות בשירות ובעל ביצוע שירות חזק. לארגון שיכול לספק באופן עקבי חוויות שירות מעולות יהיו לקוחות מרוצים שיפנו אליהם בשמחה אורחים חדשים. אירוח הוא המפתח למתן חווית שירות מעולה. אירוח הוא היכולת להתייחס ללקוחות שלך כאילו הם אורחים בבית שלך. זה להיות מנומס, ידידותי ומועיל תוך התייחסות לכולם כאינדיבידואלים ובכבוד. למרות שלעתים קרובות מדובר ביכולת מולדת, ניתן ללמוד וניתן ללמד הכנסת אורחים. זה לא רק לחייך ולהגיד "ברוכים הבאים לחנות שלנו!" או "שיהיה לך יום נעים!" - וזה כמה אנשים מסתכלים על זה. מדובר ברצון אמיתי שהאורחים שלך יהיו שמחים ונוחים.
דיסני מכשירה את עובדיה לטווח ארוך.
דיסני מכשירה את עובדיה ביסודות האירוח וכישורי הקשבה. אבל חשוב מכך, היא מכשירה את העובדים שלה לחשוב לטווח ארוך. הוא מכשיר אותם כיצד ליצור לאורחים חוויה שתגרום להם לרצות לחזור שוב ושוב. וזה מאמן אותם לחשוב איך הפעולות שלהם ישפיעו על האורחים בעוד שנים מהיום. עם זאת, דיסני, כל עובד יודע בדיוק מה הוא עושה ולמה, כי הם עברו הכשרה יסודית כיצד כל אינטראקציה מתפתחת לקראת הרגשה שאתה במקום המאושר שלך כשאתה מבקר באתר הנופש שלהם, היכן שזה לא יהיה!
דיסני בונה מערכות יחסים עם האורחים שלה
דיסני מבינה שהאורחים שלה רוצים שיתייחסו אליהם כמו בני אדם. הם רוצים שידברו אליהם כמו אנשים, לא כמו מספר או סטטיסטיקה. הם רוצים שיתייחסו אליהם בכבוד ובכבוד, והם רוצים להרגיש שמעניקים להם מעט תשומת לב נוספת. הם רוצים שיספרו להם על העובדות המעניינות של אטרקציה נתונה או על הסיפור מאחורי יצירת סרט מסוים. הם רוצים לקבל מענה לשאלותיהם והם רוצים להרגיש שהם מאורסים. דיסני בונה מערכות יחסים עם אורחים ולוקח את הזמן להכיר אותם כיחידים דרך האינטראקציות שלהם איתם.
דיסני מספקת סביבה למשפחות ליהנות ביחד
דיסני יודע שמשפחות רוצות ליצור זיכרונות ביחד. הם רוצים להיות מסוגלים לעשות דברים כמשפחה שהם יכולים להסתכל עליהם בחיבה שנים מאוחר יותר ולזכור איך הם הרגישו באותו רגע. דיסני ניסו ליצור סביבה שמתאימה לכל סוגי המשפחות, כולל לבעלי צרכים מיוחדים. יש בו אטרקציות ומופעים המתאימים לכל גיל ותחומי עניין. דיסני גם מספקת הזדמנויות למשפחות ליצור זיכרונות יחד מחוץ לפארק. הוא טיפח קשרים עם בתי מלון וחברות תחבורה רבות ברחבי פלורידה ויש לו שותפויות עם פארקי שעשועים ואטרקציות מקומיות. משפחות יכולות לבקר בדיסני באורלנדו, אבל הן יכולות לבקר גם בדיסני באנהיים, קליפורניה. הם יכולים גם לבקר בדיסני בטוקיו, פריז, שנגחאי, הונג קונג ואפילו בבריטניה. משפחות יכולות גם לבקר בדיסני וורלד בספינות של דיסני קרוז ליין.
החשיבות של נקודות מגע בהדרכת שירות ושיווק
דיסני עוסקת בחוויה. זו הסיבה שכל כך חשוב להם לבנות קשרים עם האורחים שלהם ולספק סביבה שמתאימה לבילוי משפחתי. כדי לעשות זאת, דיסני מבינה שהיא חייבת לגעת באורחיה, הן פיזית והן רגשית. זו הסיבה שדיסני השקיעה ביצירת מגוון נקודות מגע שהאורחים יכולים לתקשר איתן ולחוות, הן בתוך הפארקים והן מחוצה להם. לדוגמה, כאשר אתה נכנס לאינטרנט כדי לרכוש את כרטיסי דיסני שלך, אתה מקיים אינטראקציה עם אתר אינטרנט עמוס במידע שימושי ומקל על תהליך רכישת הכרטיסים. במהלך היום שלך, סביר להניח שתתקשר עם דיסני בדרכים רבות יותר ממה שאתה מבין. ייתכן שתראה פרסומת בטלוויזיה או באינטרנט. ייתכן שיגישו לך חוברת כשאתה בשדה התעופה. ייתכן שתראה פרסומת שלט חוצות בנסיעה לשדה התעופה או בדרכך למלון.