המשבר הפיננסי העולמי פגע קשות בתעשיית התיירות, יותר מחצי מיליון אנשים איבדו את מקום עבודתם וחברות גדולות רבות יותר נאבקות להישאר פתוחות. כעת, עם עליית השיווק הדיגיטלי, נסיעות הפכו לחלק חשוב עוד יותר באסטרטגיות השיווק של חברות. בתי מגורים ועסקים קטנים כאחד מחפשים דרכים למשוך לקוחות ולהגדיל את השורה התחתונה שלהם על ידי הפיכת סיורים לזמינים כחלופה להעסקת עובדים. למעשה, במקומות מסוימים, כמו לאס וגאס וניו יורק, חברות טיולים גדלו כל כך פופולריות שהן מעצימות את הכלכלה המקומית עם השירותים שלהן.
מהי חברת טיולים?
חברת טיולים היא עסק ששותף עם בתי מלון ומסעדות בעיר נתונה כדי לספק סיורים מודרכים באטרקציות המרכזיות של העיר. החברה היא יותר מסתם מדריך טיולים; לעתים קרובות הוא מארגן סיורים ומזמין תחבורה ולינה, כמו גם שכירת מדריכי טיולים וצוות אחר כדי לפקח על החוויה. חברות טיולים עובדות לרוב עם חברות נסיעות גדולות יותר כדי לספק סיורים כחלק מחבילות נסיעות. המשמעות היא שחברת הטיולים אחראית על ארגון וניהול הסיור כולו, מהזמנת בתי מלון ואטרקציות ועד לטיפול בשירות לקוחות. חברות טיולים יכולות להיות חלק מחברות מדיה גדולות יותר המציעות מגוון סוגים שונים של מוצרים, כגון ספרים אלקטרוניים, ספרי שמע ומגזינים.
חברות טיולים משתפות פעולה עם מלונות מקומיים
אחד היתרונות של שימוש בחברת טיולים הוא שהיא משתפת פעולה עם בתי מלון מקומיים כדי להציע מחירי חדרים מוזלים ללקוחות. המלונאי יסכים להוזיל את מחיר החדר מכיוון שחברת הטיולים תביא מספר רב של לקוחות למלון שלהם. חשוב לציין שההנחה המיושמת היא אחוז מתעריף החדר, ולא תשלום קבוע. מכיוון שחברת הטיולים כבר מטפלת בהזמנה ובניהול הלקוח, היא יכולה לנהל משא ומתן על התעריפים המוזלים. המשמעות היא שהחיסכון מועבר ללקוחות. חברות טיולים משתפות פעולה עם בתי מלון מקומיים כדי לספק:
-ביטול חינם: חברות מסוימות מציעות ביטול חינם כדי לעודד לקוחות להזמין את הסיורים שלהם מוקדם ולאפשר להם לבטל אם הם צריכים. בתי המלון מודעים לכך, ולכן הם מעדיפים שלקוח אחד יבטל מאשר אף אחד בכלל.
-תעריפים מיוחדים: ייתכן שמלונות, במיוחד מלונות קטנים יותר ובבעלות מקומית יותר, לא יוכלו להציע תעריפים מיוחדים לכל לקוח. חברת טיולים המזמינה 10 או 20 חדרים בכל פעם תוכל לנהל משא ומתן על תעריפים מיוחדים עבור לקוחותיה.
- שירותים נוספים: רבים מהמלונות הטובים ביותר בעיר נתונה יהיו בתפוסה מלאה בזמני נסיעה שיא. זה יכול להפוך את זה כמעט לבלתי אפשרי עבור לקוחות להשיג עסקה טובה על חדר. חברות טיולים יכולות לספק ללקוחות חדרים בבתי מלון קטנים יותר, שלרבים מהם אין את אותם שירותים כמו מלונות גדולים יותר. חברת הטיולים תוכל לספק ללקוחות חדרים שיש בהם שירותים כגון אינטרנט אלחוטי חינם ומוצרי טיפוח יוקרתיים, בעוד שלקוח שמזמין ישירות עם מלון קטן יותר עשוי שלא לקבל את השירותים הללו.
חברות טיולים משתמשות במסעדות מקומיות
חברות טיולים רבות משתפות פעולה עם מסעדות מקומיות כדי להציע ארוחות מוזלות ובונוסים מיוחדים ללקוחות. מלונות לרוב מספקים תעריפים מיוחדים, אך לפעמים הם אינם מסוגלים להציע מבצעי מזון ומשקאות ללקוחות. חברות טיולים יכולות לשתף פעולה עם מסעדות מקומיות קטנות יותר כדי להציע פרסים על מזון ומשקאות. למסעדות האלה אולי אין את אותו תקציב להציע ארוחות חינם, אבל הן יכולות לספק ארוחות מוזלות ללקוחות הסיור. מכיוון שהמסעדה עובדת ישירות עם חברת הטיולים, היא יכולה לספק את הספיישלים הללו עם מעט מאמץ. לאחר מכן, חברת הטיולים יכולה להציע מבצעים אלה ללקוחות, מה שיכול לעזור למשוך לקוחות למסעדה ספציפית אחת על פני אחרת.
חברות טיולים, העסקת עובדים מקומיים
חברות טיולים רבות שוכרות עובדים מקומיים כדי לספק שירותים ללקוחות. זה יכול לכלול הכל ממדריכי טיולים ועד צוות שירות לקוחות, כולל נציגי תמיכת לקוחות. מכיוון שחברת הטיולים שוכרת עובדים מקומיים, היא יכולה לספק שירותים ללקוחות בעלות נמוכה בהרבה. זה יכול לעזור לשמור על מחירי הסיור נמוכים, מה שיכול להפוך את הסיור לנגיש יותר ללקוחות. חברות טיולים שוכרות עובדים מקומיים מכיוון שהן יכולות להציע תעריפים מיוחדים לעובדים. חברת הטיולים יכולה להציע תעריפי שכר נמוכים יותר מכיוון שהיא מעסיקה עובדים בעיר אחת, ולא בכל הארץ או העולם. זה מועיל גם לעובדים מכיוון שהם יקבלו שיעורי שכר קרובים יותר לשכר הממוצע בעיר.
חברות טיולים משתמשות בתחבורה מקומית
לחברות טיולים יש לרוב עסקאות מיוחדות עם ספקי תחבורה מקומיים. זה יכול לכלול הכל ממוניות ועד שירותי הסעות ואפילו גישה למטוסים. זה יכול לעזור ללקוחות לחסוך כסף וזמן, אבל זה יכול גם לעזור להפחית את העלות לחברת הטיולים. כתוצאה מכך, חברת הטיולים יכולה להעביר את החיסכון הזה ללקוחות, שיוכלו לחסוך כסף בהסעות. חברות טיולים יכולות לעתים קרובות לנהל משא ומתן על תעריפים מיוחדים עם ספקי תחבורה מקומיים בגלל כמות העסקים הגדולה שהן מביאות אליהן. זה עוזר לשמור על עלות ההובלה נמוכה ללקוחות ועוזר להוריד את מחיר הסיור.